Hemelvaartsdag 18 mei 2023
Op 18 mei vieren wij weer in alle vroegte de Hemelvaart van Onze Verrezen Heer in het Openluchttheater te Hertme, evenals voorheen om half zeven.
De voorganger in deze viering is pastoor Jurgen Jansen van de H.H. Jacobus en Johannesparochie te Borne, met ondersteuning van zang door het parochiekoor van Borne.
U wordt van harte uitgenodigd deel te nemen aan deze Dauwtrappersviering. Houd u er a.u.b. vanwege het vroege tijdstip wel rekening mee dat het ’s ochtend op dat tijdstip nog erg fris is en de banken in de open lucht koud optrekken. Wij raden u aan een kussen mee te nemen.
Na afloop kunt u zich opwarmen aan een warme kop koffie of thee in het naast gelegen Theaterhoes. Daar kunt u nog even na- en bijpraten met elkaar.
Wij heten u opnieuw van harte welkom.

Met vriendelijke groet, Werkgroep Dauwtrappersviering Hertme,
Namens deze, H. Harink, Zenderen, telf. 06-17113843 / e-mail: h.harink@live.nl