KLIK VOOR KERKTV

KerkTV blijft vanaf 1 september voor iedereen gratis toegankelijk.

Sinds het begin van de ‘corona crisis” is KerkTV voor iedereen gratis toegankelijk. Het grote aantal kijkers in de afgelopen maanden heeft duidelijk gemaakt dat KerkTV in een behoefte voorziet.

Gegeven het feit dat er voorlopig geen einde lijkt te komen aan de verspreiding van het corona virus, heeft het parochiebestuur in overleg met het pastoresteam besloten om KerkTV vanaf 1 september blijvend voor iedereen gratis ter beschikking te stellen.

Niehoff zal dan stoppen met het innen van de €5 per maand voor de parochianen die nog gebruik maken van het abonnement. (Dit geldt ook voor de parochianen die een Marcus video ontvanger gebruiken).

Wel is het zo dat het vanaf 1 september niet meer mogelijk is om herhalingen te kijken.

Wel blijft het mogelijk om van een avondwake, uitvaart of een afscheidsviering een opname te maken. Dit is een service die door Niehoff wordt aangeboden. Nabestaanden en uitvaartondernemers kunnen hiervoor met ‘Niehoff High Tech Sound & Light’ contact opnemen. Hieraan verandert niets.

KerkTV is direct toegankelijk via de link KERKTV, het menu op deze website [ Naar de 7 locaties ] en kies vervolgens de locatie waar de viering wordt uitgezonden, of via de website van Niehoff High Tech Sound & Light kerktv.niehoff.nl.

Ook is het mogelijk om KerkTV te bekijken via een app op uw telefoon of tablet. Zie daarvoor: https://kerkdienstgemist.nl/.

Pastoresteam en parochiebestuur Lumen Christi