Te Oldenzaal is op 27 juni 2022 in de Heer overleden de eerwaarde heer Antonius Bernardus Joseph Siers, diaken van het Aartsbisdom Utrecht. Hij werd geboren te Losser op 30 maart 1942. Na zijn wijding tot permanent diaken op 7 oktober 1989 was hij als diaken werkzaam in het dekenaat Twente en in de Onze Lieve Vrouw Tenhemelopneming-parochie te Oldenzaal. Met ingang van 7 oktober 1996 werd hij tevens benoemd als lid van de dekenale werkgroep Ouderen en Kerk. Op 6 juni 2007 ging hij met emeritaat.

Op vrijdag 1 juli is er van 19.00 tot 19.30 uur gelegenheid om afscheid te nemen van Ton Siers en de familie te condoleren in de Mariakerk, Burgemeester Wallerstraat 88 te Oldenzaal. De Eucharistie ten uitvaart is op zaterdag 2 juli om 9.30 uur in bovengenoemde kerk. Aansluitend vindt de begrafenis in besloten kring plaats.

Lees hier verder.