Dit jaar op zondag 10 april wordt iedereen met een Palmpasenstok uitgenodigd en komen we om 10.30 uur samen in de kerk. Vervolgens wordt aansluitend achter de Plechelmusharmonie de Palmpasenoptocht gelopen.

En na het grote succes van vorig “het Lopend Vuurtje” gaan we dat dit jaar ook weer doen. Op zondag 17 april om 19.45 uur verwachten we iedereen die naar het Paasvuur wil gaan eerst in de kerk. Hier worden de kaarsjes ontstoken aan het  “Licht van Christus” : de Paaskaars. En dit jaar is het helemaal bijzonder om dit te doen in het “licht” van de toestand in Oekraïne.

En vervolgens lopen we met Poaskeerls voorop in optocht naar het paasvuur.

Daar wordt door iemand uit De Lutte het paasvuur aangestoken. En wil je wat drinken? Ook daar is gelegenheid voor in de tent bij het paasvuur.

Hopelijk zien we jullie weer met Pasen.