Songs of Hope and Inspiration

Van Morrison, Joe Bonamassa , Mumford & Sons, Kygo, Disturbed of Gavin DeGraw
Muzikale hoop, geloof en liefde…..
We ervaren allemaal dat we in een periode zitten waarin we kwetsbaar zijn. We missen onze vrijheden, de warmte van familie en vrienden, de structuur van de dag, de zaken die we als zo normaal ervaren. We zitten in een vervelende tijd….
Daarom biedt de werkgroep 10 jaar Lumen Christi jullie graag een muzikale ondersteuning !
De songs zijn niet direct kerkelijk, maar kennen elk op een eigen wijze wel een inspirerende tekst die verwijst naar hoop, geloof of liefde of de noodzaak, het verlangen daartoe. Playlisten dus die muzikale hoop, geloof en liefde kunnen bieden.
We hopen door deze muziek ook degenen die wat verder van de kerk af staan te bereiken en steun te bieden in deze crisis die iedereen treft! Muzikale steun voor twintigers, dertigers en zestigers. Muziek voor iedereen. Songs van vele beroemde artiesten. Muziek en teksten om van te genieten en steun in te voelen.
Er zijn 2 playlisten samengesteld, elk van circa 40 nummers.

Playlist Songs of Hope bestaat uit meer rustige luistermuziek, popsongs met veelal duidelijke teksten. Met nummers die ook door de themakoren gezongen worden.

Playlist Songs of Inspiration bestaat meer uit blues , rock en soul. Hoewel de muziek steviger is (en ook wat harder gezet mag worden), zijn ook deze teksten zeer gericht op hoop, geloof en liefde of de noodzaak daartoe. Vaak wordt vergeten dat ook deze artiesten gelovig zijn.

De links kunt u ook kopiëren om de playlisten af te spelen op uw geluidsinstallatie. ( klik op de link met de rechtermuistoets en kies voor link-adres kopiëren )
Veel luisterplezier en steun gewenst!

Werkgroep 10 jaar Lumen Christi

Songs of Hope