Deze Site heeft links naar Facebook en andere Sites op de pagina Links. Door op deze icon of links te klikken wordt u doorverwezen naar het gekozen platform c.q. site. Daar geldt het privacybeleid van het gekozen platform c.q. site.

Dat kunt u doen in de browser die u gebruikt. Het kan zijn dat u door gebruik van verschillende hardware (desktop/pad/smartphone)  ook verschillende browsers gebruikt.

Contactformulieren

Als u via contactformulieren persoonsgebonden informatie met ons deelt dan moet u akkoord gaan met de verwerking van deze gegevens door ons. De verwerking van deze aan ons verstrekte gegevens beperkt zich uitsluitend tot de inhoud van het specifieke bericht en de eventueel daaruit volgende correspondentie.

Privacyverklaring

De privacyverklaring is een belangrijk document met het oog op de informatieplicht zoals vastgelegd in de AVG. Kerkelijke instellingen moeten transparant zijn over hoe ze gegevens verwerken en dit kan onder meer door mensen te informeren op het moment dat ze in het ledenbestand worden opgenomen.
Aan parochies wordt gevraagd de privacyverklaring op hun website te zetten, zodat deze voor iedereen beschikbaar is. Een privacyverklaring hoeft niet te worden ondertekend: het is een (eenzijdige) informatieverklaring en geen toestemmingsdocument.
Bij de doop wordt men opgenomen in de R.K. ledenadministratie. De parochie informeert betrokkenen, bij kinderdoop de ouders, wat er met hun persoonsgegevens gebeurt.

Naam en contactgegevens van de parochie

• Naam: Parochie Lumen Christi
  • adres: Nicolaasplein 2, 7591 MA Denekamp