De televisiemis van KRO-NCRV wordt dit jaar nog negen keer vanuit het Aartsbisdom Utrecht uitgezonden. Ook in januari was er al een Eucharistieviering vanuit dit bisdom op tv. De vieringen komen afwisselend uit de St. Lambertusbasiliek te Hengelo, de Broederenkerk in Deventer en de H. Johannes de Doperkerk te Mijdrecht. De celebranten zijn doorgaans pastoor Jurgen Jansen (Hengelo), pastoor Ronald Cornelissen (Deventer) en pastoor Ronald den Hartog (Mijdrecht). Voorafgaand aan elke viering is het Geloofsgesprek te zien. Vanwege de pensionering van Leo Fijen worden deze gesprekken vanaf dit voorjaar gevoerd door een team van drie wisselende presentatoren. De TV-missen vanuit het Aartsbisdom Utrecht zijn dit jaar nog te zien op:

• 24 maart (Palmzondag, aanvang 9.55 uur), Hengelo
• 30 maart (Paaswake, aanvang ca. 23.15 uur), Deventer
• 19 mei (Pinksteren, aanvang 11.00 uur), Hengelo, celebrant: rector Patrick Kuipers van het Ariënsinstituut
• 26 mei (H. Drie-eenheid), Mijdrecht
• 14 juli (15e zondag door het jaar), Hengelo
• 21 juli (16e zondag door het jaar), Deventer
• 25 augustus (21e zondag door het jaar), Mijdrecht
• 27 oktober (30e zondag door het jaar), Mijdrecht
• 1 december (1e Zondag van de Advent), Hengelo

Het Geloofsgesprek en de Eucharistieviering zijn (tenzij anders vermeld) elke zondagmorgen respectievelijk vanaf 9.45 en 10.00 uur te zien op NPO 2. Online (terug)kijken kan via NPO Start of de website van KRO-NCRV: www.kro-ncrv.nl/programmas/geloofsgesprek en www.kro-ncrv.nl/programmas/eucharistieviering