Het jongerenpastoraat van Denekamp heeft niet stilgezeten afgelopen periode. Hoewel er geen activiteiten werden georganiseerd in verband met Corona, is er achter de schermen hard gewerkt. Met het vertrek van Ans afgelopen september moesten zaken anders ingericht en uitgevoerd worden. Met een nieuwe taakverdeling zijn er dan onderhand alweer volop activiteiten bedacht en gepland. In het nieuwe seizoen gaan we er weer vol tegenaan! De eerste activiteit zal in september plaatsvinden: GEOCACHING.

Maar eerst willen wij graag onze drie nieuwe begeleiders aan jullie voorstellen: Lara, Bas en Laura!

Hallo, ik ben Lara Horsthuis. Ik ben 16 jaar oud en zit in 4 havo. Ik ben bij Join Us terecht gekomen, doordat ze bij de basisscholen langs gingen en het mij toen wel interessant leek. Je gaat veel leuke activiteiten doen met veel gezelligheid!

Hallo, ik ben Bas Kuiper. Ik ben 16 jaar en ga beginnen aan de opleiding onderwijsassistent op het ROC van Twente. Ik ben bij Join Us terecht gekomen omdat ik al sinds groep 5 misdienaar ben.

Hoi, ik ben Laura Molendijk. Ik ben 17 jaar oud en zit in 5 havo. Volgend jaar wil ik graag beginnen met de pabo, dat is de opleiding om juffrouw te worden op de basisschool. Ik ben bij Join Us terecht gekomen, doordat ik vroeger vaak naar de kerk ging en ik nog steeds veel mensen van de kerk ken. Toen Join Us begon, gingen ze langs de scholen en zodoende ben ik hierbij gegaan. Het is altijd erg gezellig met leuke activiteiten.

Ben jij 12+ en lijkt het je wat om regelmatig leuke activiteiten met leeftijdsgenootjes te doen? Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar joinus.denekamp@gmail.com. Je krijgt dan voor iedere activiteit een uitnodiging en kan zelf beslissen of je komt. Er zijn geen lidmaatschapskosten.

Overigens zijn de kinderen jonger dan 12 ook van harte welkom bij de kerk, die kunnen misdienaar worden! Die mogen mailen naar hetzelfde mailadres.